Thursday, March 10, 2011

bye

Miss you dear … longtime don’t share my sstory for ya..
Yeah guys tomorrow I have mid written test. I hope I don’t have any remedial Amen. So before I serious for study I want say good bye *for a while lehh* to my blog L . This is my last blogpost before I mid written.
Yesterday 5 March 2011 I went to ITC Surabaya for shopping with my sister and my aunty so really happy. Yeah kalian tahu aku dapat apa aja? Sepatu dan tas!! Nice shoes! Sepatu model gladiator yang selama ini aku idam-idamkan akhirnya di tangan juga. Memang bahannya ga dari kuli dan berhak satu *sorry I’m fat so I can’t use that* tapi cukup bagus buat ndung yang namanya fashion aku. Then kalian tahu harganya berapa? Just 65IDK really. Kalo yang pake gak sayang sama barang gw jamin itu Cuma bertahan beberapa kali pake aja. Walo nggak kuat aku tetep beli aja kalo emang udah rusak ganti baru dong new style again. Ow ya promise upload that picture next time.
Tas yang aku beli dari kanvas gitu dan lucu banget motifnya itu Cuma ada satu jadi so unique banget gak ada yang bakal kembarin sama kalian. I got 30IDK for this bag. So cheap really.
Yeah next Saturday I want buy Gadis Magazine and Gogirl wish for me I get that. Amin.
Bye my blog see you next time and I love you J Ic.christa

No comments:

Post a Comment